גלריה לאומנות וציורי שמן הגלריה של ג'ודי

עדיין מתלבט בבחירת ציורים המתאימים עבורך?
השאר כאן פרטים ונחזור אליך לסייע בבחירת ציורים

    היתרונות של ציורים מצבעי שמן

    עולם הציור והאומנות הוא עולם עשיר ומדהים שבו הדמיון יכול לקרום עור וגידים להתגשם על גבי ניירות, קנבסים או כל פלטפורמה אחרת בעזרת צבעים מתקדמים ואיכותיים. אין כמעט מוטיב או רעיון שלא יכול להיות מצויר וכך להפוך ממחשבה בתוך מוחו של הצייר לציור מרהיב ביופיו שאפילו הצייר לא יכול היה לדעת איך בדיוק הוא יתקבל כביטוי חיצוני. כיום אפשר לראות הרבה מאד ציורים שתלויים בבתים של אנשים, בין אם ציור שמן או ציור שהכינו אותו בצבעי אקריליק או מים אך ללא ספק צבעי השמן הם המומלצים בשל האפקטים החזותיים שאפשר לראות בהם כאשר הציורים תלויים או מוצגים באור היום.

    למה לבחור ציור שמן?

    צבעים אשר מבוססים על שמן הם צבעים חזקים ועמידים ומכאן שהציור עצמו יהיה עמיד מאד ולא ידהה או יתבלה. הציור יכול להמשיך להיות תלוי על הקיר או מונח על גבי מדף במשך הרבה מאד שנים והוא תמיד ייראה יפה, מבריק והצבעים בו יהיו חזקים ויפים במיוחד. צבעי השמן לא יורדים ולכן הציור לא יכול להתלכלך בעצמו ולא יידבקו בו חומרים כאלה ואחרים שעלולים להשאיר בו כתם. צבעי השמן יכולים להיראות אחרת מזוויות שונות שמסתכלים עליהם בחלל שיש בו הרבה אור טבעי ולכן כל אדם בעצם רואה אותם אחרת בשעות היממה השונות.

    שימוש בצבעי השמן

    ציור מצבעי שמן יכול להיות תוספת נהדרת לכל חדר או חלל. לא בכדי יש להם פופולריות רבה וכאשר מגיעים לגלריה כדי להתרשם ממבחר הציורים שיש בה אי אפשר שלא לשים לב שיש הרבה מאד ציורים מצבעי שמן כך שכל מי שמחפש את הציור המתאים עבורו יוכל לבחור בדיוק את מה שהוא רוצה ואוהב. גם יודעי דבר ימליצו על צבעי שמן ועל ציורים שמבוססים עליהם, מה שיבטיח עמידות לאורך זמן והנאה שלמה מהציור.
    בגלריה של ג’ודי בצפת תוכלו למצוא ציורים מצבעי שמן במוטיבים שונים כמו ים, פרחים או נופים ולבחור את הציורים שהכי מתאימים לכם ולבית שלכם.

    ציורי שמן

    צבעי השמן – שימוש בצבעי שמן לציור

    תחום האומנות הוא רחב ומגוון, פסלים, ריקוד, ציור ושירה, הם רק חלק קטן ממנו. בכל תחום ישנן אסכולות שונות ופילוסופיות רבות שנהגו והתעצבו לאורך השנים.

    בציור תוכלו למצוא כל כך הרבה כאלו: את הראליזם, המנסה לחקות את המציאות בצורה הטובה ביותר. האימפרסיוניזם – המאופיין במשיכות מהירות של מכחול ומקנה לציור מראה לא גמור. הסוריאליזם – שמביע את תחושות הצייר ופחות את המציאות כפי שנתפסת בעין. ועוד סגנונות רבים וטובים.

    משתנה אחד השוזר כל אלו הוא החומר בו משתמשים לצורך היצירה. כל אחת מהסגנונות יוכל להיות מובע על ידי ציור בצבעי אקריליק, צבעי מים, רישום בעיפרון או פחם או ציור בצבעי שמן.

    ציור בצבעי שמן – יתרונות וחסרונות

    נראה שכבר משחר האנושות היה האדם מנסה לתעד ולהביע עצמו באמצעות צבע. ישנם חומרים שונים לציור שהמשותף לכולם הוא הבאת הפיגמנט (צבען בעברית) מהקופסא אל משטח הציור. צבעי שמן עושים זאת על ידי ערבוב של הפיגמנט בתוך שמן, מה שהופך אותו למשחה סמיכה המאפשרת העברה טובה שלו לקנבס.
    ציור בצבעי שמן לוקח זמן רב, גם בשימוש בצבע והכלים, וגם בשל זמן הייבוש של הצבע. הדבר מקשה מעט על העבודה איתם. יחד עם זאת יש לצבעי שמן גם יתרונות מובהקים. בצבעי שמן, בניגוד לצבעי מים או רישום קל מאוד לתקן טעויות וכן להגיע לרמת עבודה וגימור גבוהה יותר.
    שיטת העבודה הקלאסית בציור בשמן היא שיטת השכבות, כך שבתחילה מצריים קווים כלליים ואחר כך יורדים לפרטים יותר ויותר בכל שכבה שנוספת (לדוגמא, המונה ליזה מורכבת ממעל ל-30 שכבות שונות!). הדבר מקל מאוד על תיקון טעויות.

    אמינות

    בשל העבודה הקשה והזמן הרב שמושקע, יצירות שעושות שימוש בטכניקה של ציור בצבעי שמן יקרים מאוד. בגלל הכסף הרב שמושקע בציור שקונים, חשוב לקנות אותו מאמן שמערכים וכן מכזה אמין שניתן לבטוח בו.
    Judy, הוא סטודיו לציור הממוקם בצפת, ומנוהל על ידי יהודית מור יוסף. יהודית, אמנית עם יכולות מרשימות וכישרון טבעי המתבטא בשלל יצירותיה, גרה בצפת ומציירת בצבעי שמן מזה 7 שנים.

    עוד בנושא

    חברות שיווק וקידום חברות שיווק וקידום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support