facebook youtube call-us whatsapp

מתלבטים בנוגע ליצירה? יש לכם שאלות?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    image

    ציור הוא אולי האמנות הנפוצה ביותר בעולם, כולם מציירים. בין אם זה מגיל קטן בגן הילדים. דרך בית הספר היסודי ועד לשרבוטים בתיכון ואחר כך בעבודה ובחיים בכלל. לכל אורך החייב ציור הוא דבר שמלווה אותנו, בהתפתחות, במחשבה, וביכולת ביטוי עצמי.
    ישנם מספר סגנונות וחומרים שונים בהם ניתן לצייר וליצור, אקריליק, פנדה, פחם, ציור בעיפרון וציורי שמן. מגוון ציורי שמן למכירה קיימות באתר.

    פחם, צבעי מים וציורי שמן

    בין החומרים השונים ליצירה ישנם גם הבדלים רבים, ויתרונות וחסרונות לכל אחד מהם:
    – ציורי פחם: פחם הוא צבען שנוצר כתוצאה מבעירה, העצים שנשרפים הופכים לשחורים וגרגיריים וניתן ליצור איתם רישומים על נייר. הפחם הוא גס ובדרך כלל מגיע בצבע אחד בלבד – שחור, מה שמעניק ליצירה פראות, אך פוגע מאוד בפרטים.

    – ציורים בצבעי מים: צבעי המים נוצרים מפגמטים מסיסים, אשר מצליחים להתערבב בתוך המים ובכך מאפשרים להעביר אותם עם מכחול בצורה מדוייקת לנייר. הם מתאפיינים בשקיפות ובהירות רבה, ומצליחים לתת יותר פרטים ואף להביע מנעד רחב יותר של רגשות באמצעות הצבע.

    – ציורי שמן: צבעי שמן נוצרים מפגמנטים המעורבבים בשמן צמחי. הם עשירים בצבעם ויכולים להגיע למנעד רחב מאוד של צבעים. בניגוד לצבעי המים, צבעי השמן הם משחה סמיכה, ועל כן ניתן להניח כמות קטנה שלהם על הדף וליצור ציורים מפורטים ומדיוקים בהרבה.

    על ההבדלים

    ציורי שמן מתאפיינים אם כן במנעד רחב מאוד של צבעוניות וכן בהירות וכהות, עם יכולת לעבור מצבעים בעלי מראה יותר 'מיימי' ושקוף, לכאלה אטומים, חזקים ובוהקים. עם צבעי שמן ניתן לרדת לפרטים ורזולוציות שלא ניתן להגיע אליהם עם צבעי מים, או פחם.
    דבר נוסף ממנו נהנים ציורי השמן הוא טקסוטרה ותלת מימדיות. מכיוון שהצבע אינו נוזלי הוא מסוגל להישאר על הקנבס בצורתו הטבעית כפי שהניח אותו הצייר, דבר שמקנה עוד רובד של עומק ליצירה המוגמרת, על פני יצירות המשתמשות בחומרים אחרים.
    הסטודיו של יהודית מור יוסף – Judy ממוקם בצפת, שם היא יוצרת ציורים מופלאים כבר קרוב לעשר שנים. את המבט על החיים ויכולת הדיוק וההבעה ניתן לחוש בכלל ציוריה.

    מתלבטים בנוגע ליצירה?
    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום

      post-image
      היתרונות של ציורים מצבעי שמן

      עולם הציור והאומנות הוא עולם עשיר ומדהים שבו הדמיון יכול לקרום עור וגידים להתגשם על...

      המשך קריאה >>
      post-image
      התרומה של ציור לעיצוב של הסלון

      הסלון הוא המרכז של הבית. כאן יושבים ביחד בני המשפחה וכאן הם מארחים חברים או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      ציור מראה הים

      אין כמו המראה של הים. האופק הרחוק, הקו המאוזן שמפריד בין המים לבין השמיים, השקט...

      המשך קריאה >>
      post-image
      ציורים למכירה באתר

      רשת האינטרנט הפכה כבר מזמן למרחב וירטואלי עצום ואינסופי שאפשר להשיג ולקנות בו כל מה...

      המשך קריאה >>